Spad w tył
Spad w przód
Dwuspadowy
Spad w prawo
Spad w lewo
Spad dachu na tył oraz na przód jesteśmy w stanie wykonać maksymalnie do 8m długości.
Wymiar mierzony bez występów dachu. Jest to wymiar zaokrąglony z tolerancją do kilku centymetrów.
Rzeczywiste światło wjazdu przy bramie dwuskrzydłowej to 2 m, przy uchylnej to 1,90 m. Wysokość ściany bocznej, przodu, tyłu, szczytu jest uzależniona od rodzaju spadu dachu.
Jeśli planują Państwo zamontować automat do bramy, niezbędne jest dostosowanie wysokości całego garażu. Aby automat swobodnie się zmieścił między blachą dachową, a bramą i w przyszłości nie wyniknął problem z jego z jego montażem, należy podwyższyć konstrukcję garażu.
Do wyboru pozostają 2 rodzaje bram: - brama dwuskrzydłowa (otwierana na boki) - brama uchylna ( w całości podnoszona do góry)
Kolor bram - Parametr ustawiający kolor blachy na bramach garażu. Standardowo bramy są wykonane z blachy ocynkowanej.
Kolor ścian - Parametr ustawiający kolor blachy na ścianach garażu oraz jeśli występują również na wstawkach obok bram wjazdowych. Standardowo ściany wykonane są z blachy ocynkowanej.
Kolor dachu - Parametr ustawiający kolor blachy na dachu garażu. Standardowo dach jest wykonany z blachy ocynkowanej.
Konstrukcja - Parametr określający rodzaj zastosowanego materiału do wykonania konstrukcji garażu. Kształtowniki malowane farbą podkładową - konstrukcja jest wykonana z kształtowników z czarnej stali, która po zespawaniu jest malowana farbą podkładową na aktualnie dostępny kolor Kształtowniki ocynkowane - konstrukcja jest wykonana z kształtowników ocynkowanych (są one docinane i spawane, następnie miejsca spawów zabezpieczane farbą podkładową w kolorze srebrnym, niektóre elementy jak zawiasy czy uchwyt drzwiowy nie są ocynkowane, a jedynie pokryte farbą).
Przetłoczenia blachy - Standardowo na ścianach garażu drewnopodobnego znajdują się przetłoczenia poziome wąskie (trapez blachy od prawej do lewej) o szerokości około 8,5 cm.
Przetłoczenia blachy – blacha na bramie może posiadać przetłoczenia blachy poziome wąskie T 8,5 (trapez blachy od prawej do lewej), a także przetłoczenia poziome szerokie T 17 (trapez blachy od prawej do lewej).
Okucia - elementy mające na celu zamaskowanie elementów konstrukcji oraz estetyczne wykończenie blachy dachowej.
Drzwi - Możliwość wykonania pojedynczego wejścia do garażu. Drzwi mogą mieć szerokość: od 80 cm do 150 cm. Mogą być usytuowane na ścianach bocznych, na tyle lub na ścianie przedniej pod warunkiem, że obok bram znajduje się dla nich miejsce. Szczegóły usadowienia drzwi ustala się po złożeniu zamówienia.
Kolor drzwi - Parametr ustawiający kolor blachy na drzwiach garażu.
Przetłoczenia blachy - blacha na bramie może posiadać przetłoczenia blachy poziome wąskie T 7 (trapez blachy od prawej do lewej), a także przetłoczenia poziome szerokie T 17 (trapez blachy od prawej do lewej)
Otwór okienny - Jest to wycięty i obrobiony kątownikiem otwór. Jest on wycinany na wymiar, w zależności od potrzeb klienta. Może się on znajdować na ścianach bocznych, na tyle lub na ścianie przedniej pod warunkiem, że obok bram znajduje się dla niego miejsce. Szczegóły usadowienia oraz wymiary otworu okiennego ustala się po złożeniu zamówienia.
Uchylne okno PCV – to plastikowe okno z jedną szybą o standardowym wymiarze 60x80. Możliwe kolory do wyboru to – grafit, orzech, złoty dąb. Szczegóły usadowienia okna ustala się po złożeniu zamówienia.
Orynnowanie – to obróbka rynnowa wokół dachu mająca na celu zbieranie wody opadowej z dachu i odprowadzanie jej za pomocą rynny spustowej. Rynny PCV są do wyboru w dwóch kolorach – grafit i brąz
Filc antykondensacyjnym – jest powłoką, która po przyklejeniu od wewnątrz do blachy dachowej ma za zadanie zapobieganiu skraplaniu się wody w garażu. Aby filc spełniał swoje zadnie w garażu musi być wykonana odpowiednia wentylacja. Przy dłużej wilgotności powietrza zdarza się, że pomimo zastosowania filcu, woda skraplająca się pod dachem będzie spadała w dół. Oznacza to, że filc nasiąkł już i nie przyjmuje więcej wody.
Wzmocnienie dachu – garaże wielostanowiskowe (min 2) muszą posiadać dodatkowe wzmocnienie dachu, mające na celu wzmocnienie/ usztywnienie konstrukcji dachowej. Do wyboru jest: Kratownica – znajduje się pod dachem i wzmacnia jego konstrukcję, nie dzieląc garażu na osobne pomieszczenia, Ścianka działowa – dzieląca garaż na dwa lub więcej niezależnych pomieszczeń.
Pokrycie dachu - Standardowo dach jest pokryty blachą trapezową Dach może być również pokryty blachodachówką. Kolor pokrycia dachowego wybiera się w innej pozycji: „Wybierz kolor dachu”
Nity zrywalne – blacha jest mocowana do konstrukcji za pomocą nitów aluminiowych. Standardowo w garażach drewnopodobnych są one w kolorze blachy.
Kotwiczenie - Jest to przymocowanie garażu do podłoża. Należy to wykonać niezwłocznie po montażu. Nasi specjaliści mogą wykonać mocowanie tylko i wyłącznie do wylewki betonowej/ fundamentu/ stóp betonowych. Nie wykonujemy kotwiczenia do kostki brukowej, płyt chodnikowych, bloczków betonowych. Do kotwiczenia niezbędny jest bezpośredni dostęp do prądu
Można dołączyć podglądowe zdjęcie garażu, szkic, rysunek itp.
Dodatkowe zadaszenie, nazywane również wiatą, jest przedłużeniem konstrukcji dachu, wspartej na słupkach konstrukcyjnych. Wiata posiada tylko blachę dachową i ścianę przystającą go garażu. Pozostałe ściany nie są zabudowane blachą.
Tutaj możesz wpisać dodatkowe informacje, uwagi lub sugestie...